Friday, April 24, 2009

Kaur: esimene ratas

Käisin eile rattaga sõitmas ja samal ajal kuulasin klappidest ööülikooli. Ma kujutan ette, et rattasportlastega võrreldes oli sõit ikka maru aeglane ja ega ma enda pulssigi (tunde järgi) väga kõrgele ei ajanud. Aga suhteliselt mõnus oli sõita nõmmele, seal väike tiir ja siis tagasi koju. Aeg oli ka hiline, st kohe läks pimedaks ja liiklus oli hõre. Vahepeal autoteel sõites turgatab muidugi pähe mõte, et äkki ma olen ikka liigavähe märgatav ja keegi tuleb sõidab otsa. Kuigi ratas on mul varustatud esi ja tagatulega, kodarahelkurid lisandusid eile, on vahel siiski tunne, et peaks veel mingit helkurvesti kandma.. Või varustama oma riided helkurribadega.

.. täna käisin ostsin ka rattale spidoka/odomeetri - niiet varsti peaks ka mingi info ilmuma läbisõidu kohta...

... nüüd tahaks ka uisuhooaja avada

.... vahepeal oli ka üks väike jooksutrenn - enne toidutrenni Raiko pool käisime Krissuga Šnelli tiigi ääres jooksmas (tegelikult bastionivööndis - tornide väljak - šnelli - hirvepark). Kaks päeva möödas 45min trennist ja sääremari ikka valulik. Kuskilt lugesin, et küsimus pole piimhappes vaid mikrotraumades.

.... treeningaktiivsus on peale suusahooaja lõppu eriti kokku kuivanud. Peaks end mõistlikjult rohkem liigutama

..... ronima tahaks ka millalgi jõuda. Kas keegi soovib liituda, siis on kergem ka trenni minna?

...... käisime ka Krissuga raftimas. Võhandul. Mingit erilist adrekat ei olnud - kolm väikest veskikohta oli, kus saime ka üle väikeste koskede sõita. Aga jah - safe värk. Oleks tahtnud Jägalat proovida.

No comments:

Post a Comment