Wednesday, February 25, 2009

Lauri: Halb määre on suusa nuhtlus [266]

Ma pean ka hakkama rohkem süvenema määrimisetehnikasse. Siiani olen vana määrde maha võtmist teinud suhteliselt vähe. Peale maratoni olen käinud nüüd kolm korda sõitmas ja libisemine on olnud ühtlaselt halb kõigil kordadel. Kuna mul Tallinnas libisemismääret ei ole, siis kahtlustan, et olen pidamist valesti alla pannud. Ehk on põhjus liiga pikale alale pandud pidamine. Mäkke üles saan sihteliselt normaalselt, aga alla tulles tahab suusk ikka kohe poole laskumise peale jääda. Seega hakkan ka määrimiseteadusesse süvenema ja uusi oskusi omandama!

Omades kõiki neid vingeid progesid arvutis ja randmel on tõesti hea jälgida enda arengut. Täpsemalt, kui ma hooaja alguses kurtsin, et minu jaoks on madala tempoga sõitmine raske, siis nüüd on see juba lihtsam. Nüüd toon ära peale maratoni tehtud sõidud, lisaks toon kõrvale võrdluse jaanuari alguse treeningutega.

21. veebruar Kõrvemaa spordirada
Mul ei olnud vööd kaasas ja seega pulssi ei tea, aga kuna käsi oli maratonist valus ja rada suhtelisetl lihtsa reljeefiga, hoidsin tempo ja pulsi madala.

Distants 18,64 km
Aeg 1:48
Kiirus 5:48 min/km







Pirita suusarada.
Kuigi nüüdseks on pisut muudetud rada, toon võrdluseks juurde jaanuari alguse treeningu.

23.02/ 19.01 (enda arust rahulikus tempos)
Distants 10,58 km / 6,68 km
Aeg 1:01 / 35:35
Keskmine kiirus 5:50 min/km / 5:23 min/km
Keskmine pulss 149 / 169
Max pulss 183 / 190


Valgehobuse mägi. Esimesel korral kell seisis vahel ja osa andmeid on Urilt, siiski peaks olema pulss on võrreldav.

24.02 /25.01


Distants 17,51 km / 18,55 km
Aeg 1:34 / 1:35
Kiirus 5:25 min/km / 5:10
Keskmine pulss 160 / 174
Max pulss 190 / 192



Kui võrrelda kahte viimast trenni, siis on selgelt näha, et olen hakanud sõitma oluliselt rahulikuma tempoga, mille tulemusena on ka kogu treening palju nauditavam. Loodan, et sellest on ka südamele ja kogu organi treenitusele ainult kasu.

Hea on olla mitte haige!

No comments:

Post a Comment