Wednesday, January 28, 2009

Nädala alguse trenn

Nii nagu eelnevad postitajad mainisid, käis 4/5 meekonnast esmaspäeval (26.01) Pirital trenni tegemas. See kord kaarti teksti juurde ei hakka lisama, järjepidev meie blogi lugeja peaks juba täpselt teadma, milline see distants välja näeb. Küll aga lisan täna selel raja kõrgiste vahe graafiku (vajuta graafikule, siis näed teravamalt).



Kui asukoht jäi trennil samaks, siis mina proovisn küll selle läbitud 10,54 km jooksul paari uut võtet. Esiteks uued suusakepid. Nii nagu eelmine kord kirjeldasin, ostsin ma pühapäeval vales mõõdus kepid. Esmaspäeval tegin enda ülemõõtmise ja suureks pettumuseks olen ma siiski vaid 180 või isegi paar millimeetrit alla selle pikk. Kuid sellegi poolest läksin enne trenni poodi ja vahetasin oma 155 cm pikad kepid 5 cm võrra pikemate vastu! See peaks olema juba umbes selline pikkus, millega mul sobiks ka uisku lasta, kuid minu eesmärk on teha nendega pikemaid paaristõukeid klassikalises stiilis. Tulemus oli väga hea - vähem tõukeid ja pikem libiseminine, tööd said isegi sellised lihased, mis eelnevalt oli koormuseta.

Teiseks tegi Kaur soovituse proovida madala pulsiga sõitu - eesmärk hoida keskmine pulss 140-150 vahel. Pean tunnistama, et mulle, kes ma sõidan muidu keskmise pulsiga 175, oli nii madala tempo hoidmine suhteliselt keeruline. Kuigi ega peale 10 km läbimist ei olnud ma ka just eriti väsinud. Tõusudel suutsin pulsi ikka ka 179 peale ajada, kuid keskmine 153 on minu jaosk siiamaan ikka uue taseme tulemus. Seega proovin ka järgnevates trennides hoida madalat pulssi.
Libisemine ol isee kord hea, sai mingit Kuri uut määret proovitud. Pidamien oli enda poolt, aga ei see töötand hästi.

Treeningu kokkuvõte:

Distants 10,54 km
Aeg 1:02:51
Keskmine kiirus 5:58 min/km
Maratoniaeg 6:16
Keskmine pulss 153
Põletatud 659 Kcal

Kokku sõidetud 110 km

1 comment:

  1. Tore graafik. Kolm ringi peaksid kõrgustevahepoolest ju identsed olema aga graafikul päris nii ei paista. Sa vist käisid vahepeal ka sohus ja puude otsas kõlkumas:D Aga no veidi petukas graafik on ka parem kui mitte mingi graafik...

    ReplyDelete