Sunday, January 25, 2009

Kristi: kõige värskema ja kõige algajama klubiliikme senised saavutused [39]

Minu kui suusaalgaja jaoks sai sisuline suusatamine alguse siis värskelt möödunud jõuludega kui Raiko Haanjamaa mägedes kasvanud perekonnal hing enam vastu ei pidanud ja Kristile jõuluks terve suusavarustus kingiti - see on esimene päris minu oma suusavarustus! Eks ikka noorelt sai kah suusatatud, aga perekonna kolmanda lapsena muidugi alati õest ja vennast ülejäänud vanade saabaste ja veel tervete või kergelt lapitud Visudega. Varasemast olin enam-vähem viisakalt ära õppinud ainult sahka laskumise, sest Jakobsoni koolis käis see õpe ellujäämismeetodil - kui pidama ei saanud või pööret välja ei võtnud, siis terendas ees Viljandi järv, mis sageli oli piisavalt vähese jääkattega, nii et talisuplus oli alati silme ees terendamas. Aga niipalju siis ajaloost.

2008-2009 hooaega saab minu mõistes juba esimeseks tõsiseltvõetavaks suusahooajaks pidada ja noh, siis kohe vaja end muidugi Tartu poolmaratonile sebida. Ühe pooleka jagu juba trenni kah ju tehtud, teise jagu jõuab ilmselt veel kah. Eriti kui meie SPROTTT tiim nii edukalt treeninggraafikut hoiab - pole ju enam ammu juhtunud, et ma oleks 4 korda nädalas trenni teinud, nagu selle nädala kokkuvõttes juhtus.

Aa kui nüüd suusatamisest rääkida, siis minu senine hooaja kokkuvõte siis 39km ja väga erinevatel radadel:
25.12 - Haanjamaa metsades oma uhiuute suuskadega kokku 2km
26.12 - Tehvandil 2km
27.12 - Käärikul 3km
2.01 - Otepääl maratonirajal 3km märgist Kääriku poole edasi-tagasi 4km
3.01 - Otepää maratonirajal jälle 6km
20.01 - Pirital 6km
23.01 - Pirital 7km
25.01 - Valgehobusemäel 9km

Aegade võtmisega pole seni eriti tegelenud ja pulsist ei tasu kah rääkida - Kauri jaoks on minu keskmine spordipulss nagunii aktsepteerimatu :) Aa vahet pole, peaasi et saab sporti teha ja pärast on hea tunne. Mul võistlustel käimine ikka pigem hasardi, mitte ilmtingimata võidu pärast.

Aga tänase päeva seisuga on juba tunne, et nagu saab suusatatud ja ambitsioon poolmaraton läbi sõita on üha kindlamaks saamas. Täpsemalt selgub ilmselt enne 9. veebruari, kuniks saab veel odavama rahaga registreeruda.

2 comments:

  1. sulle peaks meie klubi suurima arengu tiitli andma!
    Mõtle - kuu ajaga on su ühe trenni kilometraaz neljakordistunud:)

    ReplyDelete
  2. :D
    Njah, ja kui ma veel poolmaratoni ka ära sõidan, siis ma peaks üldse eriauhinna saama erilise pealehakkamise eest - palju neid hulle ikka on, kes esimese suusahooaja peale kohe maratonile lähevad.

    ReplyDelete