Monday, January 12, 2009

Esiteks, aasta-paar tagasi lugesin ma paari inimese weebi päevikut. Seda tehes mõtlesin, et ma vevalt ma ise kunagi hakkan oma tegemistest nii moodi tervele ilmale teada andma, aga siin ma nüüd siis olen ja jutustan oma sporlikest saavutustest.

Kui juba üldistel teemadel arutan, siis ma teeks oma päeviku kaasautoritele ettepaneku, peale suusamaratoni möödumist jätkata selle blogi pidamist teiste spordialadega. Siia oleks väga hea panna kirja kõik surfikohad ja miks ka mitte joostud jooksud. Lisaks selle veel, mis iganes spordiala ma/meie satun/satume harrastama.

Nüüd siis "suusatreeningust" - käisin kolmapäeval Trummis keppidega jooksmas, kuna aga lume kiht oli liiga õhuke venitasin või tegin midagi sarnast õlaga ja seega pidin piirduma vaid 6 km-ga (51 min).

Neljapäeval tegime koos Kauriga trenni, aga tulenevalt mu valutavast õlast pidin igasuguse käte tegevuse ära jätma. Nii ma siis teginTrummi raja ülemisel osal jooksutrenni, samal ajal kui Kaur all suusatas. Esialgne jutt jäi, et teeme tund aega, eks näis palju kilometraaž tuleb. Kuna tunne oli kogu jooksu ajal hea, siis sain lõpuks joosta 1:15 ja selle ajaga läbisin 10,3 km. Käe peal olev kompuuter salvestas kõik vajaliku info, aga treeningu arvutisse tõmbamisega esines millegi pärast probleeme, aga ma proovin uuesti.

Trenni lõpetates leidsime autode juurest kellegi suusad. Nagu kaotaja ütles, oli tal tulnud mingi oluline teade kodust, ehk oli tarvis poest piima tuua, ja seega tuli kiiresti reageerida. Suuskade unustamine läks Kaidole "maksma" ühe Hennessy Konjak, mis ta ausale leidjale vaevatasuks tõi. Kaidol meel hea, et sai kallid suusad tagasi, mul meel hea, et sain head teha ja nüüd konjakit juua, kuigi tasuta suusad poleks ka paha variant olnud.

1 comment:

  1. Kas nood jooksukepid on sarnased käimiskeppidele ja tehnika käimiskepitamisega sama?

    ReplyDelete