Friday, January 23, 2009

Kristiina suusad-kepid

Komapäeva õhtul oli spordiklubi meestega start Pirital. Kogu selle kella-pildi-pulsi-kalori jutu peale saan mina öelda ainult: no käsin suusatamas ja oli kahh.

Rada oli kohutav, pidamist ei olnud aga tunne oli tore. Et plaanis oli klassika, siis sai see kolm ja pool ringi ehk 12,5 kilomeetrit läbitud paaristõugetega. Et ma enne ei olnud kunagi korralikult paaristõuget teinud (so. et ikka vahepeal kikivarvukile tõuseks ja nii) oli trenn asja ette. Kokku võttis see aega tund ja neli minutit.
Täna katsuks ka korra rajal käia. Aga kaastreenijad, äkki koopereerume laupäevasele treeningule?

Peale selle olen võrkpalli pressind mängida. Rahvaliigas võitsime eile 3:2 Tefat ja saime Tallinnast edasi maakondade ringi. Kurvem on see, et maakonna mängud peetakse 1. veebruar ja mina olen sellel ajal maa ja taeva / londoni ja tallinna vahel.

No comments:

Post a Comment