Wednesday, February 3, 2010

Kris: maratoni paanika [246]

Eelmisel aastal samal ajal olin sõitnud 158 kilomeetrit. See, et sellel hooajal on kilomeetreid juba tunduvalt rohkem peaks andma mõnusa kindlustunde läheneva maratoni ees. Aga võta näpust... Masendav on peale 15 km pikkust trenni mõelda, et nüüd oleks veel 48 km sõita ja oleks nibin-nabin alles esimesse joogipunkti jõudnud, kui samas oled ise juba üsna väsinud. Aga no vast hakkab seal rajal ka imesid juhtuma.

Nädalavahetuse trennidest
30 jaanuar. Peale eelmise päeva Kaku-austraaliasse-minemise-pidu oli veel kokakoola maitse mõnusasti suus ja olemine väga hõre. Samas mõlkusid peas Maimre sõnad: "pole pohmelli, mida 200 km rattasõitu tappa ei suudaks!". Nii, et kribinal-krabinal Harku ringile. Enne veel, et oleks suurem lust, käisime AT spordis mu "uute" suuskade sidemeid vahetamas. Sõit oli päris kole, suusk ei pidanud ja enesetunne polnud ka kiita. Joogipausid olid pigem meeltmööda. Aga pärast oli tunduvalt parem ja jube asjalik olemine.
Aeg: 01:14:25
Distants: 11.23
Keskmine kiirus: 9.0 km/h
Keskmine pulss: 158

31 jaanuar. Tegime Intsu ja Netega kalssikatrenni jälle Harku ringil. Algul rapsisin jubedalt üle. Teised sõitsid kõik minu taga ja ju ma kartsin, et jään nende meelest koledasti molutama, nii et lõpptulemusena oli pulss kohe kõrge ja jaks otsas. Aga edasi läks Kaur oma teed aga mina sõitsin kogu maa Indreku ja Annette kannul. Päris tore oli ise mitte tempole mõelda. Ilmselt sõitsin tavalisest rohkem paaristõuget, sest suuski ei olnud ikka veel normaalselt pidama saanud ja pealegi Ints ütles, et ta sõidab enamasti ainult paaristõuget. Oma rõõmuks püsisin neil kõigest hoolimata kannul.
Aeg: 01:47:02
Distants: 16.47
Keskmine kiirus: 9.2 km/h
Keskmine pulss: 162

2 veeburar. Töötu elu on mõneti mõnus-- saab päeva ajal trenni teha. Täna käisime värske lumega ja imeilusa ilmaga Pirital. Sõitsin Kauriga koos klassikat. Käisime ühe tiiru ka üle silla aga seal ei olnud ükski masin radu teinud ja sellest kujunes matkamise etapp. Endiselt ei suutnud ma suuski pidama saada, kuigi määret oli palju ja määrisime veel juurdegi aj kõike seda väga pikalt. Hakkasin juba kartma, et need suusad ei ole siski minu jaoks. Seepärast läksimegi neid kohe peale sõitu Hawaii Ekspressi kontrollima. Saime seal kohe sõimu, et mis määre ja mitu kihti ja kui pikalt ja oioioi mis libisemine. Koomik mees ütles, et kui ma kunagi saan libeda suusa alla, siis käin lausa käpuli. Ei meeldi mulle sellised mehed! Aga kokkuvõttes oli ta müügistrateegia siiski edukas: pani mul pidamiseala paika ja müüs veel ühe tema-meelest-ainuõige määrde kah.
Aeg: 01:20:23
Distants: 11.11
Keskmine kiirus: 8.3 km/h
Keskmine pulss: 153

No comments:

Post a Comment