Monday, January 11, 2010

Lauri: klassika Harku metsas [22]

Tegin reedel ja pühapäeval kaks klassika trenni. Mõlema pikkus on 8 km. Võrreldes Piritaga on Harku metsas hea rahulik libistada, kuna tõusud põhimõtteliselt puuduvad. Mõlemal päeval võtsin eesmärgiks sõita madalama pulsiga ja vaadata, kas tase on võrreldes eelmise korraga paranenud.

Ma arvan, et asi on aasta lõpus tehtud 2kuulises ujumise trennis, mille tulemusena jäi keskmine pulss pidevalt alla 140. Eks sellele aitas kaasa ka lauge maastik, kuid võrreldes eelmise aastaga on tase hoopis teine. Aasta eest oli sõitude keskmine pulss vahemikus 167-174 ning maksimum küündis Pirita suurimal tõusul tihti üle 190.

Reede
Aeg 55:06
Distants: 7,99 km
Keskmine pulss 136
Max pulss 148
Keskmine kiirus 8,7 km/h

Pühapäeval oli pulss peojärgselt natuke kõrgemal ja madala taseme hoidmine oli raskem kui reedel, siiski ja jäi ka eile tase oluliselt allapoole eelmise aasta keskmisi.

Pühapäev
Aeg 54: 37
Distants: 7,99 km
Keskmine pulss 151
Max pulss 168

Täna õhtul aga lähen rajale oma uute vabatehnika suuskadega! Kuna mu praegused Visud on klassika suusad, siis pole ma korralikku, ma pean silmas pikka ikka pikemata mõnusat vabatehnika sõitu, väga ammu teinud. Kuigi aastate eest sõitsin ka oma praegustega uisku, siis tänane õhtu tõotab tulla põnev, vaatame kuidas uisutehnika mul välja tuleb.

No comments:

Post a Comment