Tuesday, November 24, 2009

Lauri:

Olen püüdnud oma treeninuid ikka regulaarselt teha, eile tegin jälle tunni jõusaali ja 1,7 km ujumist. Eelmise neljapäeva trenn lükkus küll laupäeva peale, aga see eest oli tühjas jõusaalis oluliselt mõnusam higistada, kui järjekorras seista ja trenažöri vabanemist oodata.

Jõusaalis olen oma tavalisele kavale 1-2 harjutust veel otsa teinud, et mõnda konkreetsemat lihast treenida, mis eelneva treeninguga piisavalt koormust ei saanud või mida eraldi lisaks treenida tahaks.

Nii nagu eelnevalt kavas oli, siis vaatasin nüüd internetist üle rinnuli ja selili ujumise tehnikad. Üldiselt on kõik nii nagu peab, vaid mõnda liigutust pean natuke kohendama. Kuid isegi väikese asja muutmisel tekkis tunne, et just kui alustaks ujumist otsast peale, pinnal püsimine ja edasi liikumine muutusraskeks nagu oleks kivi seljas. Peamiselt räägin ma siin rinnuli ujumisel jalgade tööst nii eraldi kui ka käte tööga sünkroniseerimisel. See on asi, mille kalla pean ma tõsisemalt vaeva nägema. Edasi liigun ma küll ja hetkel piisava kiirusega, aga et paremaks saada pean jõude käte ja jalgade vahel rohkem ära jaotama.

No comments:

Post a Comment