Tuesday, November 17, 2009

Lauri: ujumine ja keping

Olen jätkanud oma jõusaali ja ujumise kava. Kui Uri eelnevalt mainis, et tal jäi jälle nädal ühe treeninguga, siis ma saan õnneks vastupidi väita, et mul jäi vaid üks saali trenn tegemata. Selle asemel käisin nädalavahetusel metsas.

Kuigi ujumine hakkab juba peale 4. korra peale ilusti meelde tulema, tõstatuvad mul mõned juba varasemast üleval olnud tehnika probleemid. Kui krooli sujub mul hästi, siis rinnuli ja selili vajaks lihvimist. Näiteks rinnuli peaks jala löök olema nii tugev, et ujuja liugleks kiirelt järgmise käte tõmbeni välja, kuid ma ei ole kindel, kas olen sellist löök saavutanud ning peamine töö tundub käivata ülakehaga. Selili aga tekib mul käe tõmbe juures küsimus, et kas see peab olema välja sirutatud terve tõmbe aja täispikkuses või muutub asend. Mul pigem kõverdub käsi mingi hetk ja siis kaob korralik tõmme ära. Peaks mõnda raamatut ja youtube’i videot järgmiseks korraks vaatama ja oma tehnika lihvimisega tegelema.

Numbritest rääkides, siis jõusaalis teen väikeste variatsioonidega läbi oma kuute harjutust, mis ajaliselt teeb ca ühe tunni. Basseinis jällegi olen viimasel kahel korral varem kirjeldatud kava järgi läbinud ühes trennis kokku 1,5 km.

Pühapäeval käisin siis Harku metsas ilusat ilma keppidega nautimas. Esialgu oli mõte kutsuda Kaur ka kaasa, aga too oli juba naistega Piritale põrutanud. Seega läksingi üksi ja tegin oma esimese lume trenni. Mina olin küll botastega, aga kuna netis oli lumisele metsaalusele reklaami tehtud, siis leidus oma tosinkond inimest, kes oma suusad keldrist päikse kätte olid toonud ja linna ainukese lumeraja võimalusi nautisid. Raja kvaliteet polnud küll kriitikat väärt- jäine ja vahel ka mullane, aga esimene lumetrenn jääb niigi eriline. Seegategin Trummist kuni läbi Harku ringi oma 12 km-se trenni, keskmise tempoga.

Distants 11,92 km
Aeg 1:57
Keskmine kiirus 6,1 km/h
Tempo 9:49 min/km
Keskmine pulss 126, max 150

No comments:

Post a Comment