Thursday, June 3, 2010

Kristi: hommikune uisutrenn on osa puhkuse võludest [109]

Vaba inimesena saan nüüd vahelduseks kah nautida hommikuse trenni võlusid - sel ajal kui teised kõik tööle rühkisid, olin mina hommikul juba uisurajal. Rajad olid peaaegu tühjad, vaid mõned minusugused veel. Tänu sellele sai ka sõidu aeg täitsa kiire. Hommikul ka uisutamiseks ideaalne ilm - päeva peale ilmselt lähebki täna liiga soojaks või viskab hoopis vihmahoo peale.

Tänase trenni kokkuvõte
Rada: Pirita sporditee + Lillepi ring (4x)
Distants: 19km
Aeg: 1:22:47
Keskmine pulss: 171
Maksimaalne pulss: 187

Viimasest kandest on vahepeal jäänud veel üks trenn - pühapäeval tegime Uriga sama raja peal pikema trenni.
Rada: Prita sproditee + Lillepi ring (5x)
Distants: 21,5km
Aja- ja pulsimõõdud suutsin taas sassi ajada - peab ikka kella seadistused teise käe peale ümber tegema.

2 comments:

  1. Mul puudub küll uisutamise kogemus, aga sul kisub vist pulsi ikka kõrgeks?

    ReplyDelete
  2. No ma olen ju krooniline kõrge-pulsiline. See oli minu kohta veel üsna normaalne pulss. Tavaliselt ma suudan Lillepi ringi tõusul viimastel ringidel pulsi ikka üle 190 kah ajada.

    ReplyDelete