Sunday, January 23, 2011

Kristi: kiirus kasvab [162]

Selle aasta hooaeg on täies hoos ja vormi paranemine annab iga trenniga tunda. Vahepealne sula ja jäised rajad muidugi aitavad kah kiirusele kaasa, aga viimastes trennides olen iseennastki vahepeal kiirusega üllatada suutnud.

Minu seni kiireim trenn ehk täpselt keskmisega 9.0km/h sai tehtud eelmisel laupäeval Pirital. Seejuures oli isegi trenni keskmine pulss madalam, kui mõnel varasemal korral.
laupäev 15. jaanuar 2011
Aeg: 48:40
Rada: Pirita suur ring
Distants: 7,27km
Keskmine pulss: 178

Viimane trenn sai aga tehtud eile ümber Viljandi järve. Kuna Raiko tahtis 2 ringi ära teha, siis mina uhasin läbi ühe ringi ja libistasin veel mõned kilomeetrid peale. Minu jaoks oli see juba teist korda ümber Viljandi järve sõita - eelmisel korral paari nädala eest, sel ajal kui Raiko järve peal uisuvõistlust tegi. Viljandi ring on minu hinnangul looduslikult ja mitmekülgsuselt üks kõige nauditavam rada - piisavalt tõuse ja languseid, samas ka väga palju paaristõuke ala. Ilusad vaated Viljandi järvele, lossivaremetele, heinu krõmpsutavale hobusekarjale. Eilne rada oli minu jaoks siiski veidi liiga libe - paaris järsuma kurviga laskumises suutsin ikka külje maha panna.
laupäev 22. jaanuar 2011
Aeg: 2:10:07
Rada: Viljandi järve ring + veel mõned kilomeetrid
Distants: 18,14km
Keskmine pulss: 177


Praegust kilometraaži vaadates on lootust enne Tartu poolmaratoni juba vähemalt 200km kokku saada, mis annab kindlasti seni parima vormi maratoniks. Seega loodan sõita välja oma parima aja, mis peab siis jääma alla 3:48.

2 comments:

  1. Sul tiksub ikka veel liiga kiiresti. Ma pakun,et sa võiks trennis rõhuda mingi kindla pulsi taseme saavutamisele ja kiiruse ära unustada.

    ReplyDelete
  2. Pean tunnistama, et ega ma eriti pulssi trenni ajal ei jälgi. Võib-olla oleks mõistlik jah.

    ReplyDelete