Thursday, November 3, 2011

Uri: Stockholmi maratonile registreeritud!

Juba mõnda aega on plaani peetud 2. juunil Stockholmi maratonile jooksma minna, aga registreerimiseni pole jõudnud. Kaur on jõudnud juba kahtlema hakata, et jätan ta üksi selle katsumusega silmitsi.

Eile öösel nägin aga unes, et jooksin Stockholmi maratoni läbi ajaga 4:15 ja enesetunne oli päris hea. Isegi nibud ei läinud veriseks. Ärgates tegin sellest järelduse, et aeg on otsustada ja oma nimi üles anda. Nüüd on see siis tehtud!

Maratonini on aega 212 päeva - jõuab veel treenida küll!

P.S. Kui ma unes teada sain, et aeg oli 4:15, siis mõtlesin, et pole hullu - sügisel tuleb Berliini maraton ja seal on kergem rada. Scary!

7 comments:

  1. Tegijad vennad siinklubis!
    Seega otsin nüüd mina kahte asendusliiget 2. juunil toimuvale Xdreami etapile, aega on 212 päeva. Kui keegi tunneb huvi, siis andke märku.

    ReplyDelete
  2. Samas otsime mina ja Uri ühte asendusliiget Stocki maratonile! Lauri, mis tunne on tiimi alt vedada?:)

    ReplyDelete
  3. Ma näen siin mitmeid võimalusi elukutselisele asendusliikmele.

    ReplyDelete
  4. 4.15 sounds like a plan. registreeritud!
    Nii et ma siis asendaks Laurit Stockis ja Lauri võtaks üle Valusate Jalgade Spordiklubi vabanenud ühe koha xdreamil!?

    ReplyDelete
  5. Nonii, hakkab tulema!!! Ostsin endale eile kõvemad jooksusussid kah Kaubamaja sooduspäevadelt (Asics Gel Kinsei-4). Täna läheb proovin ära.

    ReplyDelete
  6. Mirxi idee on päris hea, ei tahaks ju maailma suurimalt seiklusspordi ürituselt puududa.

    Need uued Asicsid on Sprottide uus vorm, mul on ka need samad kõrgtehnoloogilised tuhvlid riiulis.

    ReplyDelete
  7. Lauri ära töga, ma läksin ka vormi ostma, aga selgus, et Raiko oli minu vormi enda pähe ära ostnud. Nüüd ma paljasvarbne.

    ReplyDelete