Wednesday, November 23, 2011

Lauri: ei maratonile!

Mina maratonile ei lähe, see kord.....Mööda imeilusa Stockholmi tänavaid sörkides botaseid kulutada on kahtlemata põnev väljakutse, kuid mulle meeldib rohkem mõte maikuisest surfist, kui jooksuks ettevalmistusest. Seega minul erilisi plaane järgmiseks aastaks pole, traditsiooniks muutunud üritused võiks muidugi läbi libiseda, veereda, joosta.....

Kuigi sissekandeid pole ma ka suurt teinud, siis spordist pole ma päris võõrdunud. Olen ikka käinud jõusaalis bodybumpis rümpa trimmimas, liiatigi on seal oluliselt ilusam (seltskond) kui novembri kuul õues. Ja veel see lippamine, kogu selle kevadise Stockholmi kruiisiga kaasnenud hulluse taustal olen ka korra, mõnikord isegi kaks korda nädalas jooksmas käinud, aga päevi ei loe ja statistikat ei tee.

No comments:

Post a Comment