Saturday, November 12, 2011

Kristi: jooksutrenn Pirital [87]

Rulluisu ja suusahooaja vahel käsil tavapärane väike jooksuhooaeg. Kilometraaži  kogunemisele aitab ilmselgelt kaasa Uri plaan Stocki maratoni jooksma minna. Ikka on hea käia trenni tegemas, kui keegi kaasa veab.

Nii on sel aastal praeguseks kokku saanud 87 jooksukilomeetrit ja enne suuska jõuab ilmselt veidi veel.

Strateegiliseks sihiks olen võtnud madala pulsiga südame treenimise - kuna kõik mu kallal tänitavad, et ma ebanormaalselt kõrge pulsiga sporti teen. Madal pulss tähendab minu puhul siis seda, et püüan hoida pulssi vahemikus 155-160. See on praegu umbes kõige madalam tase, millega ma jooksuvõimeline olen, kiirkõnd on minu puhul juba 140. Aga valitud vahemikuga saan täitsa hakkama, võib-olla siis kunagi jõuan ka madalamale.

Täna oli taas üks stabiilse pulsihoidmise trenn Pirita tee servas. Ilm oli vastikult rõske, aga jooksuks tegelt täitsa hea, sest tuult polnud ja liialt külm samuti mitte. Ja nagu ikka, peale trenni on hea enesetunne garanteeritud.

Rada: Pirita tee
Distants: 8,14km
Aeg: 1:20:13
Keskmine pulss: 156

No comments:

Post a Comment