Friday, December 17, 2010

Nete: treeningplaanist [47]

Nagu lubatud, panen kirja, mismoodi mul üks talvine nädal välja võiks näha.
  • 2-3 x suusatamist, sellest 1x võiks pikk ja rahulik olla, 1x võiks ka mingeid intervalle vms vahele teha, et nuiaks ei läheks.
  • 1x üldfüüsiline jõutreening. Olen sügisest käinud TÜ spordiklubis mitmekülgsuse rühmatreeningus, see sobib ideaalselt.
  • 1x jooga, pilates vms rahulikum värk
  • Lisaks võiks 1x nädalas teha natuke jõudu spetsiaalselt kätele-õlgadele, sest need on mul nagu keeduspagetid - pehmed, jõuetud, peenikesed. Ja annavad suusatades end valusasti tunda. Ma ei ole end siiani kokku võtnud ja sobivaid harjutusi otsinud. Võite midagi soovitada!
Eks paistab, mis sellest ideaalplaanist alles jääb. Sel nädalal olen suure entusiasmiga alustanud, tehtud on:
  • 2 x suusatamist. Vabastiil, mõlemad ca 1 h, tempo vastavalt 10,4 ja 11,4 km/h, pulss 162 ja 157 (see viimane on minu kohta juba normaalne).
  • üldfüüsiline jõutreening

No comments:

Post a Comment