Sunday, December 19, 2010

Kristi: Nõmme trenn uue Garmini kellaga [43]

See nädalavahetus sai tehtud veidi pikem trenn Harku ringil - kokku peaaegu 16km. Rada oli mõnus nagu ikka, ehkki Pirita radadele jäi klassikaraja kvaliteet veidi alla. Samas oli rajal muidugi ka palju rahvast ja eks rajad väsivad selle all ka kiiremini. Nõmme ringil on mu ainsaks mureks jätkuvalt Harku ringilt tulles Nõmme staadionile laskumine - pole siiamaani suutnud ikka veel kordagi sealt püsti lõpuni alla saada. Päris laskumise lõpus on kurvis rada alati puru sõidetud ja kuna kiirus on seal kõige suurem, siis libisen ikka nii nagu ilmselgelt enamik minu ees :S

Lisaks käisime neljapäeva õhtul Pirital tavapärast 7,2km ringi tegemas - rada oli täiesti perfektne, suur kummardus rajameistritele. Eriti ilusti oli korda tehtud Kloostrimetsa pool jõge olev kurviga laskumine, mis eelmisel korral oli pea täiesti jäine, aga nüüd täiesti korraliku lumekihiga kaetud.

Täna sain esmakordselt katsetada ka oma uut Garmini GPS-iga kella, mille jõuluvana varakult ära tõi. Mind ikka huvitab, et miks nende kellade GPS-id on oluliselt täpsemad kui Nokia SportsTracker - samas muidugi oli Nokia mul sõidu ajal taskus ja seal ei pruugi GPS-levi olla nii hea kui käe peal. Aga igatahes võimaldab Garmini edev programm ilusaid iframe tekitada, ainult quick-view andmeid ei lase muuta.

6 comments:

  1. Muuda ikka Garmin connecti keel tuntud-teatuks :)
    .. aga muidu, kuidas uus kell tundus?

    ReplyDelete
  2. mm, et inglise keel ei sobi või?
    Aa kell on igati hea ja mugav :)

    ReplyDelete
  3. inglise keel oleks juba päris hea.. screenshot'il on sul aga mingi hiina/slaavi keel ees ;)

    .. kui just pole tegemist tsenseeritud/varjatud infoga, mida maailmaga ei pea jagama :)

    ReplyDelete
  4. Esiteks: see pole screenshot, vaid embedditud iframe. Millest tuleneb, et

    teiseks: mul näitab inglise keeles ja Raiko arvutis näitas kah inglise keeles. Ehk siis et tegemist võib olla mingi sinu arvuti seadistusega. Kas sa ise kasutad ka Garmin Connecti?

    Mul näitab üldse kogu Garmin Connect keskkonda inglise keeles. Ehkki mingis kohas seadistustes oli keelevalik ja ta väitis, et mul on peal Horvaatia keel ja seal valikus paraku polnd ei eesti ega inglise keelt. Aga kuna seni olen igal pool Garmin Connectis tekste näinud inglise keeles, siis ma ei arvand, et see probleem on.

    ReplyDelete
  5. kontrollisin üle - display keel minu seadistustes on English

    ReplyDelete
  6. No täna hakkas mul ka inglise keelselt seda näitama... :)

    aga hulga huvitavam on - kuidas see embed'imine käib? Peaks ka selle üle vaatama - igast screenshottidega jändamist ei viitsi eriti teha.

    ReplyDelete