Sunday, September 20, 2009

Lauri :Surf

Vesi on juba külm. Õnneks laenas Kaur mulle oma pikka 3/4 mm paksust kalipsot, millega on mugavam sõita kui minu 7 mm paksusega.

Sel nädala olen kaks korda käinud Püünsis, kuna tuul on olnud pigem väike, siis olen teinud rohkem trenni ja lihvinud oma Gybe ( eesti keeles halss ehk suuna muutus pärituult).

Esiteks kolmapäeval - alustuseks paistis tuul väike isegi mu 6,7-se jaoks. Siiski rigasin selle üles. Lugesin päeval, et mu väiksem 33 cm uim peaks olema piisav kõikide mu purjede jaoks, ja pikemat polegi väga vaja kasutada. Lühema uimega saab aga kiiremini laua glisseerima ja ka lõppkiirus peaks olema ka suuremm. Alguses oligi pigem selline tiksumise tuul, puhus edelast. Sõitsin edasi-tagasi paarisaja meetriseid otsi, et saaks ümberpööramisel Gybe teha. Vaikselt hakkas tuul aga tõusma ja keeras nii, et nüüd oli see läänest. Sain nüüd rohkem muuliga paralleelselt sõita, aga hoo kiskus üles küll hästi. See oli just väga hea kiiruse arendamise olukord – tuul oli piisavalt suur ja laine olematu. Siiski ei viitsinud ma kaldale kella peale panema minna ja nautisin tuult. Kui hakkas juba pimedaks minema oli peale minu veel vaid 3 laudurit jäänud, otsustasin siiski märgi maha panna ja sõitsin paar otsa ka gps-ga kiirust mõõtes. 39 km/h on pole küll uus tipp, kuid sellise hooga üksi pimedas mööda merd lennata on päris hea. Siiski olin juba 2,5 tundi kokku olnud ja jõud hakkas raugema, teised sõitjad olid ka juba kaldale läinud. Seega lõpetasin selleks korraks.

Laupäeval oli ka päris hea litter, kuid mul oli siis teised prioriteedid ja surf jäi pühapäeva peale. Kuna tuul oli pühapäeval muidugi nõrgem kui kolmapäeval ja lisaks oli mul kassas vaid 6-ne puri, siis ei hakanud väga kihutamisest unistamagi. Väiksema purjega oli lihtsam manööverdada kui kolmapäeval, kuid kuna tuul oli väike, siis jäi ka hoog väiksemaks ja liigutuses polnud nii palju ilu,, kui originaalis peaks.

Homseks lubab tuult 9 m/s!

No comments:

Post a Comment