Thursday, September 24, 2009

Lauri: ebaõnn

Eile oli Püünsis esimesele sügispäevale vastav päev. Tuul oli läänest 12-15 m/s. Panin peale oma 5-se. Iff oli ka Tartus ekstra kohale tulnud, et mitte head ima raisku lasta ja tutvuda Püünsi oludega. Sain vist ühtekokku 500 m sõita kui katapulti lendasin - ja sinna jäi mu 430 mast. Teist masti polnud mul kaasas ka nii, et vedasin oma kama kaldale.

Kuna Iff oli juba pikalt sõitnud ja väsimus oli juba kontides, siis sain tema lauga teha paar kiiremat otsa. Tal on Starboard Carve 131, seega 26 liitri jagu suurem laud kui mul. Purjeks oli peal 5,4 Severne Powerride, uim peaks olema freeride-i Drake , pikkust ei tea. Suurem laud on stabiilsem ja sõita oli ikka natuke teistmoodi kui minu lauaga. Võrdluseks minu uutega olid tal trapetsi otsad mulle just väga õiges kohas. Jalaaasad oli küll pisut suured mulle, kuid 37,5 km/h sain kätte ja laine pealt viskas seda lauda ka päris eduliselt õhku, nii et vaatamata masti purunemisele sai natuke ka mõnuleda.

Praegu on mul jäänud vaid 460 mast, kuid õnneks on mu kõik purjed muudetava masti pikkusega, nii et põhimõtteliselt saan sellega läbi aetud. Siiski peaks hakkama vaatama uut lühikestmasti.

No comments:

Post a Comment