Monday, May 11, 2009

Kristiina: Tartu jooksumaratoni 10 kilomeetrit 57:40

Kui registreerimiseks läks, ei suutnud mina endale distantsi ära valida ja nii jäigi number saamata. Et parasjagu ka Rünga turniir reede ja laupäeva peale sattus oli asi kahtlasemast kahtlane. Nii juhtuski siis, et reedel karglesin peol jalad rakku ja laupäeva hommik algas kerge pohmelliga ent pühapäeva hommikuks oli tervis korras. Preilidega (Korsar ja Hakkaja) asusime kell 12 suurvõistluse starti. Ausalt öeldes tundus see 10 kilomeetrit ikka suhteliselt hirmutav suurus. Esimestel kilomeetritel läksid inimesed kogu aeg mööda. Kõige koomilisemad olid suure õllekõhuga onklid, kes juba peale esimest kilomeetrit ähkisid, puhkisid ja tilkusid higist aga pressisid ikka täiega mööda. Mina sättisin ennast ühe tüdruku järgi, kelle tempo oli meeldivalt aeglane. Ise ei oska ma üldse tempot hoida ja kipun liialt kiirustama. Nii siis suutsingi 6 km tema järel mõnusa enesetundega sörkida. 5nlal kilomeetril möödusin preili Korsarest ja varsti peale seda jooksin oma "jänesest mööda". Edasi läks veel kuni 7nda kilomeetrini suht lõbusalt, kuni hetkeni, mil ma avastasin, et võiks ikka alla tunni lõpetada ja selleks tuli arendada suhteliselt korralikku tempot. Ega ma väga arvutada ei viitsinud, lihtsalt andsin tiba gaasi (kuigi aja järgi lihtsalt lasin sama tampoga, mis enne). Viimased 2 kilomeetrit ikka venisid nii, mis kole. Ja viimased 400 m olid eilu pikimad. Aga aeg: 57:40 oli väga magus palsam väsind kehale.
Numbritega jooksjate järgi üritasin ka logi välja selgitada:
Esimene ajavõtu punkt: 35:37
Teine: 44:48
Finish: 57:40,54

No comments:

Post a Comment