Wednesday, July 14, 2010

Kristi: hommikune uisk adrekalakusga [205]

Kuna viimased nädalad ei ole suutnud leitsakus enam trenni teha, siis tuli Raikol eile kaval plaan hommikuse trenniga leitsakut vältida. Kell 7.15 oli õues aint 23 kraadi sooja, mis viimaste päevade juures kõlas meeldivalt jahe. Kell 7.35 olime rajal. Tegime tavapärase otsa Piritale ja Lillepil mõned ringid. Minu distantsikokkuvõte:

Rada: 14km Pirita spordirada + Lillepi ring (2x)
Keskmine pulss ja aeg läksid jälle pekki, kuna ma pole IKKA VEEL end kätte võtnud ja oma kella ümber seadistanud, et nupud kogu aeg kinni ei läheks.

Ja nüüd see adrenaliinilaksu osa - üks suur põhjus, miks ma ei armasta kella 8 ja 17 paiku sõitmas käia, on meie idiootautojuhid ja täna oli eriti ere kokkupõrge. Nii et kallid kaasSPROTTTid, andke mulle nüüd andkes, aga pean siin ennast veidi välja elama nende elajate peale. Situatsioon siis järgime - jõuan Pirita spordiraja Pirita poolsesse otsa ja üritan ÜLEKÄIGURAJAL teed ületada, et pääseda Lillepi spordiringile. Lasen ilusti läbi esimesel rajal liikuva bussi ning liigun liigendusriba juurde. Ootan kuni läheb mööda oma 5 autot, kes ükski ülekäigurada ei tunnista. No ma tean, vahel ei saa ma autos ise kah aru, kas tee ääres seisja tahab üle tulla või mitte. Siis täheldan väikest auku ning liigun väga aeglaselt teele, et ca 50m kaugusel olevad autod saaksid aegseasti hoo maha võtta. Olen KESET ÜLEKÄIGURADA ja autod on mind ilmselgelt märganud (punane särk, punane kiiver ...), aga ilmselt on tööle nii kiire, et tuleb sõita või üle laipade. Nii saingi esimest korda teada, mis tunne on olla kahe sõitva auto vahel KESET ÜLEKÄIGURADA - nagu kiirendusvõistlusel, aint et mina üritasin teed ületada, mitte tikksirgelt keskel seista. Pool elu jõudis silme eest läbi minna ja traumapunktist päästis mind ilmselt murdosa sekundit. Ja autodele järgi vaadates oli näha, et kumbki neist isegi ei pidurdanud, et vaadata, millega nad hakkama said! Mind alati vihastab, kui idioodid suudavad mind sellise shokiga rabada, et ma isegi ei taipa autonumbrit vaadata, et kasvõi hiljem nad politseisse raporteerida.

Nüüd siis minu pöördumine idiootautojuhtide poole - see kord vedas nii teil kui mul, aga sellega te ilmselgelt vähendasite statistilist tõenäosust, et järgmisel korral mina ellu jääks või teist mõrvarid ei saaks. ÜLEKÄIGURAJAD on mõeldud selleks, et inimesed elusalt üle tee saaks - enamik sportlasi on piisavalt viisakad, et ei roni suvalisel kohal üle tee, et TEID segada, olge siis vähemalt nii viisakad, et ülekäigurajal mitte MEID alla ajada! Minule autojuhina kah ei meeldi fooriga ülekäigurajad, aga TEIE olete nende rajamise põhjus, kuna te ei oska sildistatud ja asfalditriipudega ülekäiguradade juures inimesi üle tee lasta. Liiklus on kokkulepe ja kui te ei oska kokkuleppeid järgida, siis tuleb teilt load ja autod käest ära võtta enne, kui teist saavad mõrvarid.

No comments:

Post a Comment