Sunday, December 27, 2009

Kristi: suusahooaeg avatud [14 km]

Ma olen tükk aega nüüd orbiidilt eemal olnud, aga suusahooajal püüan korralikumalt käituda, sest Tartu poolmaratoniks sai ju ära regatud juba.

Pingutasime Uriga siis suusahooaja enne ära avada, kui lõunamaale lebotama läheme. Lumi viimased päevad megamõnus olnud ja saime 2 tretti ära teha - minu poolt:
25.12 - Haanja radadel 7km;
27.12 - Pirita traditsiooniline rada 2 ringi ehk 7km.
Kokku siis tänaseks 14 km. Pulssi jälgisin ainult Pirital ja keskmine oli mulle kohaselt kõrge 187.

Sirvides üle eelmise hooaja kokkuvõtte, on minul selle hooaja eesmärkideks:
- vähemalt 200 km hooaja peale sõitu kokku saada;
- Tartu poolmaratoni aega parandada 3h suunas (et kui kunagi õnnestub 3h ligi saada, siis tasub alles tõsiselt mõelda pikale maratonile);
- kuna mina olin eelmisel aastal meie tiimis kõige algajam, aga samas ikkagi ainus, kes läbis hooajal 2 suusamaratoni (Tartu ja Haanja), siis propagreerin meie meeskonnas ka teistest maratonidest osavõttu ja sean meile eesmärgiks osaleda sel aastal taas vähemalt 2, võimaluse korral 3 suusamaratonil;
- kasutada ära Raiko kingitud Vomaxi tervisekontrolli kupong ja oma pulsitemaatikaga edaspidi teadlikumalt tegeleda.

Järgmised 2 nädalat nüüd siis suusapausi ja väike päikseenergia tankimine Tai, Kambodza ja Malaysiamaal. 12.01 oleme tagasi ja seejärel püüame trennigraafikuga kiirelt järje peale võtta.

Edukat suusahooaega meile kõigile!

No comments:

Post a Comment