Stardist ratta selga hüppamine ning kanuu alasse väntamine võttis meil aega ca 45min - positsioon 35. Rebimine oli päris tihe.. Kanuus tõusime esimeses punktis 32le, siis teise punkti läbi rabasaare kaelane mudas mütates ja kanuud enda järel üle palkide lohistades langesime 35 ja sealt omakorda tõusime 21, kuna Lauri võetud asimuut kandis meid punktile piisavalt lähedale ning hea õnne tõttu leidis ta ka selle suhteliselt kiirelt kätte. Järgnes langus kahe koha võrra kuid siis kohe jooksuga üks koht tõusu.
Seega pärast kanuud olime esimeses jalgsipunktis 22. Teise punkti minnes "orienteerusime" iseseisvalt ning peale isetegevust olime 53ndad. Teine kord peale eraldi rattasõitu ja "laevade pommitamise" lisaülesannet tegime kaks punkti mingi tiimi järel kuid siis panime "otse". Naksti langesime 25ndalt kohalt, kuhu me vahepeal kiirelt vändates tõusnud olime, ning peale seda leiab med vaheaegadest realt nr. 52
Teine mõnus viga tuli kohe otsa. Et ma kaarti piisavalt põhjalikult ei jälginud - langus 52lt kohalt 76ndale..
Rattaralliga tõusime 2 kohta ning laitmatult loengutes kohal käinud ja konspekteerinud EPAkas Lauri aitas meid puulehtede suurepärase äratundmisoskusega 4 kohta ettepoole.. ning miskitmoodi olime peale tõukerattasõitu tõusnud 67. kohale. Mõningad võistkonnad meist küll möödusid, ent hiljem, kui erinevatele tiimidele trahvid kätte olid jagatud, positsioneerusime seal samas - 67 tasemepügalal.
Olid väsitavad 11 tundi 12 minutit ja 48 sekundit, mis veetsime Karula rahvuspargi metsades, teedel, järvedel ja soodes. See kõik oleks võinud nii kahe tunni jagu lühem olla, kuid siiski oli meeldejäävalt tore võistlus. Mingi täpsema analüüsi / kirjelduse võiks veel juurde teha, aga kiirkokkuvõte on edasi antud :)
Sprottt is powered by Liina. Suured tänu Liinale, kes laenas oma ratast, pealampi ja kompassi!
No problem at all. Loodetavasti Uri võtab mu sõber-Ratta oma hoole alla kuniks ma Amsterdamis olen
ReplyDelete