Monday, October 12, 2009

Lauri:surfihooaja lõpp

Ka minul on hooaeg selleks aastaks lõppenud. Kui suve esimeses pooles sain ma sõita suhteliselt väga, siis sügisepoole läks graafik päris tihedaks. Sõitsin mitmel korral ka ilma GPS-ta, kuid mõõdetult tuli kokku 86 km 11 sõiduga. Siia julgeks liita veel oma 20-30 km mida sai ilma kellata sõidetud.

Peamiseks saavutuseks sel aastal oli kindlasti kiiruse rekord 23,1 sõlme. Selle suure kihutamise käigus lõhkusin ka oma varustust, alustades laua ninast, siis läks pooleks mast ja kõige lõpuks sõitsin ka ühe uime kõveraks. Siiski oli see suvi ka uue varustuse soetamise aasta - ostsin endale juurde kaks purje ja see nädalavahetus ka uue laua!

Just - just järgmisest aastast hakkan lisaks slaalomile ka vabastiili harrastama. Eesmärgiks saab olema osavõtt Eesti meistrikatel

Minu uus silmarõõm on Fanatic Skate 64, laual on mahtu 112 L, seega pisut volüümikam kui mu praegune Starboard hypersonic. Samas on tegemist ka kahe täiesti erineva lauga - Hypersonic on mõeldud suurte kiiruste saavutamiseks, Skate aga liikuma sujuvalt läbi erinevate manöövrite.



Minu praegune Starboard Hypersonic 105



Minu uus Fanatic Skate 64


Kuna aga vesi on mu kalipso jaoks juba liiga külm, siis surf peab ootama kevadeni. Uueks hooajaks valmistun nüüd ujumise ja jõusaaliga, unustamata ei saa jätta ka iganädalast võrkpalli.

No comments:

Post a Comment