Sunday, February 13, 2011

Lauri: Viimased pikad trennid [278]

Tänaseks olen suuskadel läbinud juba rohkem kui eelnevatel aastatel koos maratoniga kokku, nii et kui ilma lubab ja maratoni finišisse jõuan, siis peaks kogumaht üle 300 km kasvama.


See nädal tegin ühe kerge jõusaali sessi ja kaks pikemat suusatrenni. Teisipäeval sõitsin vabatehnikat Pirital, rahvast oli vähe ja aega oli kah, nii et tegin kolm 7 km ringi. Äsja sadanud lahtine lumi võttis libisemise kinni, nii et minek oli suhteliselt kesine. Kuna valdav osa kaassõitjatest valmistusid ilmselgelt maratoniks ja liuglesid klassika suuskadel, siis massi sulandumiseks tegin ka laugematel lõikudel paaristõukeid.

Distants: 20,9 km
Aeg: 1:44:50
Kiirus: 11,9 km/h
Pulss: 154

Oma viimase pika trenni enne põhiüritust tegin täna Kõrvemaal. Vaatasin nüüd arhiivist järgi, et sai tõesti pikk (37 km), maratonide järel on see kõige pikem suusasõit, mis ma läbi olen nühkinud. Ilm oli külm, pagana külm. Riideid olin õnneks mõistlikult selga pannud, nii et kerel eriti külm ei hakanud, aga vesti alt välja auranud niiskus jäätus küll dressipluusi varukatel ära. Külm mõjutas ka libisemist, eks olin muidugi suusad korralikult kinni ka määrinud, aga väga külm lumi tõmbas ka suusa kinni. Peale sõitu saunaski kurtsid veel paar selli, et neilgi oli libisemisega raskusi. Eks see raske minek ajas ka pulsi üles. Kuigi keskmine tase tuli kogu sõidu peale natuke kõrgem kui olin lootnud, siis enesetunne oli hea. Alguses oli ehk natuke raskem, kuid sõidu edenes muutus olek paremaks ja teisele ringile läksin juba suurema hooga. Kuigi kiirus polnud päris sama, mis Uril eile võistlusel, siis sellise tempoga võiks juba maratonil eelmistest kordadest paremat aega näidata.

Distants: 37,4 km
Aeg: 3:19:59
Kiirus: 11,2 km/h
Pulss: 159

No comments:

Post a Comment