Monday, February 21, 2011

Kristiina: kibekiirelt salahooajast

Kristiina hooaja fookus on erinevalt teistest sprotttidest nihkunud ja üpris tublisti suve poole. Peamine etapp jääb nii juuni keskpaiga kanti. Vaatamata sellele olen siiski natsike salatrenni teinud ja nüüd tulen kapsist välja. Siiski ei midagi maailma raputavat. Hooaja algus läks nagu Kaurilgi neljarattalise sõbra puudumise tõttu aia taha. Bussiga Piritale sõitjaid meist ikka ei ole. Aga mõned trennid said siiski tehtud. Paraku on mul sel hooajal tehnika ja seetõttu ka dataga tiba täbarad lood. Esiteks on Kaur hõivanud mu kompuutri ja teinud sinna kasutaja, mis mu kella ei tunnista. Nii, et info tõmbamine on olnud oi-oi kui keerukas. Teiseks on minu kella aku otustanud tööle hakata kuidagi täiesti ebapädevalt. Enamasti saab ta lihtsalt trenni paari esimese minutiga tühjaks, mis tühjaks. Nii on takkajärgi laetud info päris lünklik ja loodan, et mõni lisakilomeeter jääb tehnilisse musta auku ja saladusevarju.

Info hetkel 30nda jaanuari seisuga, sest hilisemad trennid on veel kellaaparaadi sees ja selle toon varsti ka teieni...

Kilomeetreid: ca 130

Keskmine kiirus 10,3 km/h

Pulss: 161

No comments:

Post a Comment