Wednesday, July 15, 2009

Lauri: main event Surf

Vaatan, et pool suve on läbi ja ma olen jõudnu vaid 1 korra korralikult surfamas käia! Põhjus on peamiselt juuni 2nädalane puhkus ja siis hilisemad laua lõhkumised-parandused. Nüüd on aga kõik parandused tehtud, tarvis vaid uus värv nina peale lasta ja sõit võib uuesti alata.

Jaanipäeval proovisin ära oma Garmini pulsikella ka surfates. Päris asjalik oli klissimisel kiirust mõõta. Lisaks sain teada, et 42 minutiga suutsin ma läbida pea 4,7 km. Ja tippkiiruseks sain 25,3 km/h. Kuna tegemist polnud just parima tuulega, siis jäi tunne, et olen varem kindlasti kiiremini glissanud, eks järgmine kord mõõdan uuesti.



Sel nädalavahetusel on tulemas surfilaager Roostal, kuhu sai ka pundiga ennast regatud. Windguru andmetel peaks nädalavahetusel ka korralikku tuult tulema, nii et kraabime siis masti ja ootame!

Ja veel, mu vana Fanaticu Freewing 6,5 m2 puri on oma aja ära elanud ja tarvis oli see asendada millegi kõbedamaga. Nii saigi eelmisel nädalal ostetud 2006 a. korralik 3 camberiga North Sails Daytona 6,6 m2 slaalomi ja muidu kihutamise puri.



Surf's up!

No comments:

Post a Comment