Sunday, June 19, 2011

Lauri: orienteerumine

Peale paljusid lubadusi orienteerumist treenida käisin see nädal neljapäevakul. Etapp toimus Padises, natuke kaugel küll Tallinnast kuid sai kokkulepitud, et käime ära.

Vaatamata kaugusele oli kohapeal Rahvast päris palju ja kõik nägid vähemalt välimuse poolest välja kõvad tegijad. Mulle jäi mulje, et peapael on orienteerija teine põhiline aksessuaar naelikute kõrval. Selles osas ei suutnud ma massi sulanduda, ka pikad püksid nõgeste vastu ei kuulunud mu varustusse. Vigadest ma vist eriti ei õpi ka, nii et sain jälle paar korda valusalt mööda sääri.

Metsa alla oli märgitud mitu erineva pikkusega ja raskuse astmega rada. Valimise keskmise, 5 km pikkuse raja, mis mu kella järgi lõpuks 7,9 km pikkuseks matkaks kujunes. Rajale oli märgitud 12 kontrollpunkti. Tempot me väga kiireks ei ajanud ega teiste osalejatega võidu ei teinud, keskendusime kaardi lugemisele. Kuna mingit ühisstarti polnud ei tekkinud ka mingit massi, kes punktide asukoha reedaks või kelle sabas sörkida saaks. Nii et sai ikka ise mõelda. Võrreldes eelmise Xdreamiga oli kaart väga hea ja kõik väiksemadki rajad ja kõlviku piirid peale märgitud, nii et punktide leidmine käis üpris lihtsalt.


Päris hea trenn on see Xdreamiks, nii et peaks silma siin kalendril peal hoidma. Nii kaugele enam eriti ei viitsiks sõita, aga linnale lähematel etappidel võiks proovida osaleda ja siis võib valida ka pikema ja raskema raja.

No comments:

Post a Comment